Faceți căutări pe acest blog

luni, 15 decembrie 2008

Taca la romani!

Am stat, in ultimele 10 zile, si am urmarit marea conciliere intre partide, asa zisa coalitie de salvare a Romaniei din criza. Si ce a rezultat? O mare taca. DA, taca la romani este un sport national, cu atat mai mult cu cat este un osicior de ros. De ros pentru EI.
EI nu vad nici la doi pasi in fata lor problemele reale ale acestei tarisoare si daca "niste baieti isteti" ( da exista si baieti cu ceva glagorie in Romanica asta, dar de, nu au loc de capetele patrate cu doua clase care se numesc politicieni) au spus despre criza , EI si au pus "botul" si au exploatat informatia spunandu-ne noua ca ne vor binele.
Pai "niste straini", ca si o parodiere la Marin Preda la "niste tarani", imi spuneau de criza ,care cuprinde lumea, de prin primavara si se vede ca nu s-au inselat. Pai da, ei vedeau realitatea ca-si investeau banii lor dar PATRATOSII nu aveau timp de economia si industria romaneasca , ii interesa "cascavalul" .
Si nu-mi pare rau ca nu am votat. Caci NOI, ROMANII, nu insemnam nimic pentru clasa politica decat ca si generatori de venituri, pentru EI. In rest buna pace.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu